3. Konferencija klijenata

6. studenoga 2009.

Pod motom rezultatski usmjereno poslovanje, 5. studenog 2009. g. u hotelu  Aristos, održana je 3. konferencija klijenata Qualitasa.

Konferencija je okupila više od sto gostiju koji su dobili informacije o tome kako upravljati poslovnim procesima, učinkom, kvalitetom i sigurnošću u cilju smanjenja troškova i povećavanja prihoda. Pored toga, konferencija je omogućila umrežavanje klijenata i partnera Qualitasa te razmjenu njihovih iskustava i znanja.

programu konferencije sudjelovali su predstavnici Qualitasa i Qualitasovih uglednih  partnera i klijenata: Nimbus Partners London, Microsoft, Ekonomski fakultet Split, EBRD TAM BAS Programme, Ericsson Nikola Tesla, Nexe grupa, Holcim, Velinac, Hotel Dubrovnik, Poliklinika Sveti Duh II i Zrinus.

Prezentacije s konferencije obrađuju teme integrirano upravljanje učinkom, balanced scorecard, upravljanje poslovnim procesima, inicijative za povećanje profitabilnosti te iskustva domaćih uspješnih tvrtki u primjeni sustava upravljanja kvalitetom, okolišem i sigurnošću. Prezentacije su dostupne registriranim korisnicima  na našim stranicama za Preuzimanje.


Podijeli objavu...
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin