Prema navodu Međunarodne organizacije za normizaciju (ISO), njihove norme za sustave upravljanja pomažu organizacijama u poboljšavanju svojih učinaka određivanjem ponovljivih koraka koje organizacije svjesno provode radi postizanja svojih ciljeva i stvaranja organizacijske kulture koja dovodi do neprekidnog ciklusa samovrednovanja, ispravljanja i poboljšavanja rada i procesa kroz povećanu svijest zaposlenika te vodstvo i predanost poslovodstva.
Norme za sustave upravljanja su osmišljene od međunarodnih stručnjaka s iskustvom u globalnom upravljanju, strategijama vođenja te učinkovitim i djelotvornim procesima i praksama tako da ih može primijeniti svaka organizacija, velika ili mala, u svim gospodarskim sektorima te različitim geografskim, kulturnim i društvenim uvjetima.
Broj različitih normi za sustave upravljanja posljednjih godina vrlo brzo raste pa su organizacije koje primjenjuju te norme suočene s tri ključna izazova: kako uspostaviti sustav kojim će poboljšati svoje rezultate, kako oblikovati sustav tako da bude agilan, integriran i skalabilan te kako učinkovito koristiti resurse pri uspostavi, primjeni i održavanju sustava.
Kako Vam možemo pomoći?
Bez obzira na veličinu vaše organizacije i područje u kojem poslujete, Qualitas vam može pružiti usluge savjetovanja i izobrazbe kojima ćete se, kroz unaprjeđenja u vašim politikama i procesima te ublažavanje rizika, na učinkovit i djelotvoran način uskladiti sa zahtjevima i smjernicama normi za sustave upravljanja i tako postići svoje ciljeve u područjima kao što su:
- upravljanje kvalitetom (ISO 9001, IATF 16949, AS9100, ISO 13485, ISO 29001, ISO/TS 22163, TL 9000)
- upravljanje okolišem (ISO 14001, EMAS, PERS)
- upravljanje neprekidnošću poslovanja (ISO 22301)
- upravljanje informacijskom sigurnošću (ISO/IEC 27001)
- upravljanje energijom (ISO 50001)
- upravljanje zaštitom zdravlja i sigurnosti pri radu (ISO 45001)
- upravljanja sigurnošću hrane (ISO 22000, IFS, BRC, HACCP)
- upravljanje imovinom (ISO 55001)
- upravljanje obrazovnim organizacijama (ISO 21001)
- upravljanje rizicima (ISO 31000)
- društvena odgovornost (ISO 26000).
Očekivani rezultati
Neki od ishoda usluga koje pruža Qualitas, a koje su posljedica primjene međunarodnih normi za sustave upravljanja, su: poboljšanje zadovoljstva i povjerenja kupaca, poboljšanje dosljednosti isporuke proizvoda koji ispunjavaju zahtjeve kupaca i primjenjive zahtjeve zakona i propisa, poboljšanje učinkovitosti i djelotvornosti poslovnih procesa, smanjenje nepovoljnih utjecaja na okoliš, poboljšanje energetske učinkovitosti, osiguranje povjerljivosti, integriteta i dostupnosti informacija, smanjenje ili eliminacija rizika obolijevanja i nezgoda koje se javljaju kao posljedica uvjeta rada, smanjenje mogućnosti za prekid poslovanja i poboljšanje vremena oporavka, osiguranje povjerenja zainteresiranih strana i upravljanje rizicima na odgovarajući način, smanjenje troškova nastalih kao posljedica neusklađenosti sa zahtjevima kupaca i zakonskim propisima, potvrda (certifikat) akreditirane međunarodne certifikacijske kuće o sukladnosti uspostavljenog sustava sa zahtjevima normi za sustave upravljanja, sposobnost samostalnog održavanja uspostavljenog sustava upravljanja itd.
Istaknuta rješenja
- Uspostava sustava upravljanja prema međunarodnoj normi
- Uspostava integriranog sustava upravljanja prema dvije ili više međunarodnih normi
- Održavanje sustava upravljanja
- Poboljšanje sustava upravljanja
- Unutarnji audit sustava upravljanja
- Utvrđivanje registra rizika i prilika
- iGrafx – softverska platforma za upravljanje
- ISO 9001
- IATF 16949
- AS9100
- ISO 13485
- ISO 29001
- ISO/TS 22163
- TL 9000
- ISO 14001
- EMAS
- PERS
- ISO 22301
- ISO/IEC 27001
- ISO 37001
- ISO 37301
- ISO 50001
- ISO 45001
- ISO 22000
- IFS
- BRC
- ISO 55001
- ISO 21001
- ISO 31000
- ISO 26000
- Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR)