Knjiga Plivati poslovnim vodama i ostati živ

15. lipnja 2017.

Priručnik za poduzetnike, menadžere i one koji se tako osjećaju

U poslovnom svijetu neprekidno se odvijaju promjene koje moramo pratiti na svom putu do uspjeha. Knjiga ”Plivati poslovnim vodama i ostati živ” autorice Olge Štajdohar-Pađen na jednom mjestu nudi odgovore na mnoga važna pitanja.

Namijenjena je poduzetnicima i menadžerima, onima koji se svakodnevno nose s izazovima poslovnog svijeta.

Ako niste ni poduzetnik ni menadžer, možda ste pomislili, meni ova knjiga ne treba. Razmislite još jednom. Postoje barem dva razloga zašto biste je ipak trebali pročitati, i primijeniti ono što možete.

Prije svega, ne znate što vam život nosi, okolnosti se promijene u trenu, možda će vas već sutra prisiliti da postanete upravo to, poduzetnik, samozaposlena osoba ili rukovoditelj odgovoran za poslovanje odjela ili čak cijele tvrtke.

I drugi razlog, zapravo je svejedno tko nam isplaćuje plaću, mi sami ili netko drugi. Uvijek smo mi ti koji smo odgovorni za svoj život i ono što smo u njemu postigli.

A mnoge od ovih ideja i savjeta možete primijeniti i kao poduzetnik, i kao menadžer, i kao ono što zovemo, obični zaposlenik.

O knjizi su rekli

Načelo „manje je više“ pokazalo se je uspješnim u mnogim sferama poslovanja – od minimalizma u arhitekturi i dizajnu do Lean-metodologije u poboljšavanju poslovnih procesa. Olgina knjiga Plivati poslovnim vodama i ostati živ to iznova potvrđuje – ona je deficitarna u kompliciranju, opširnosti, pretencioznosti, ali obiluje idejama, razumljivošću, jednostavnošću, zanimljivošću i iskrenošću.

Radeći kao poslovni savjetnik, susrećem članove uprava, direktore, rukovoditelje i poduzetnike raznih profila, od inženjera, znanstvenika, ekonomista do pravnika, liječnika, profesora pa i umjetnika. Većina njih su vrhunski stručnjaci u svome području, ali im često nedostaju opća znanja iz poslovnog upravljanja. Njima, ali i svim ostalima koji se žele uspješnije nositi sa svakodnevnim poslovnim izazovima, ova knjiga može biti korisna odskočna daska za uspješniji start u plivanju po valovima poslovnih voda.

Damir Keller, direktor i osnivač Qualitasa

Možete li zamisliti knjigu koja obrađuje sadržaje od SWOT analize do metode Six sigma, od ISO certifikata do Lean Manufacturing-a, od motivacije do manipulacije, od deset grijeha vaše web stranice do deset zabluda networkinga, od uputa kako sačuvati poslovnu tajnu do savjeta o upravljanju ljudskim potencijalima u informatičko doba? I sve to na nekih dvjestotinjak stranica? I sve to napisano čitko i odmah primjenjivo za poduzetnike i menadžere? Upravo takva je nova knjiga Olge Štajdohar Pađen. Ona ne podučava kako plivati u mirnim poslovnim bazenima, već nas hrabro baca u planinsku bujicu i uči kako da se spasimo od morskih pasa i preživimo turbulentne gospodarske vode današnjice.

Prof. dr. Velimir Srića, Ekonomski fakultet u Zagrebu

Knjiga Olge Štajdohar Pađen zanimljiv je mozaik poslovnih tema bitnih za svakog zaposlenog čovjeka prezentiranih na jednostavan i razumljiv način. Iako naizgled tema kvalitete ili prezentacijskih vještina nema velike sličnosti s temom odnosa s kupcima, ova knjiga čini logičku cjelinu kroz autoričin izbor najzanimljivijih tema i dilema poslovne svakodnevice. U njoj će se prepoznati svatko tko je ikad radio ili radi u organizaciji. To su životne, aktualne teme pisane na pitak i zanimljiv način, a autoričino veliko iskustvo u organizacijskom radu kao i interes za organizacijsku psihologiju čini ovo djelo korisnim, dobro strukturiranim priručnikom za lakše snalaženje u izazovima poslovnog života.

Mirela Španjol Marković, konzultant i business coach,

vlasnica tvrtke Ciceron i autorica knjige Moć uvjeravanja

Još jedna čitljiva i praktična knjiga iz Olgine tvornice ideja, ovog puta za sve koje zanima biznis i žele unaprijediti ili jednostavno potvrditi svoja poslovna znanja. Knjiga je pisana lako razumljivim jezikom i čini mi se vrlo prikladnom ne samo za poslovni svijet, već i za studente i osobe koje razmišljaju baviti se biznisom, bilo da su poduzetnici ili menadžeri u tvrtkama. Primjenjiva je i za širu populaciju općenito, jer nam zapravo svima trebaju znanja iz komunikacijskih vještina do načina kako da se najbolje predstavimo. Poslovnim vodama često se i roni, mnogi nažalost nikad ne izrone, već ostanu na dnu. Ova knjiga navest će vas na put uspješnog plivanja u poslovnim vodama s ciljem postizanja vlastitih dostignuća.

Sandra Mihelčić, direktorica Business Media Group

Knjigu možete ovdje pregledati i nabaviti.

O autorici

Iako po svom temeljnom obrazovanju tehničke struke, Olga Štajdohar-Pađen nikada se nije uspjela osloboditi živog interesa za svijet oko sebe u cjelini. Kao poklonik cjeloživotnog učenja i obrazovanja koristi svaku priliku produbiti i proširiti svoja znanja. A prilika ima puno. Osim formalnog obrazovanja, najviše cijeni iskustva stečena u suradnji s drugim ljudima.

Autorica redovito objavljuje članke na teme upravljanja kvalitetom, poslovanjem i privatnim životom u stručnim i popularnim časopisima, sudjeluje u organizaciji i radu domaćih i međunarodnih konferencija iz ovog područja. Predaje na seminarima s temama iz upravljanja kvalitetom i laboratorijske prakse.

Autorica je knjige „Plivati s ISO-om i ostati živ – Što je kvaliteta i kako njome upravljati u poslovnim i privatnom životu” objavljene 2009. godine, a zatim ponovno 2015.

I nešto na prvi pogled izvan ovih tema, urednica je knjige „Na ovo sam baš ponosna – 62 žene i njihove priče” u kojoj javnosti poznate i javnosti nepoznate žene govore o onome na što su u životu posebno ponosne.

Živi i radi u Zagrebu, a obitelj joj, kao i svima, pruža obilje prilika vježbati upravljanje kvalitetom svakodnevnog života.


Podijeli objavu...
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin

Qualitas
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.