Gostovanja na skupovima u Zagrebu i Beogradu

20. prosinca 2016.

Stručnjaci Qualitasa nastavili su nesebično dijeliti znanja i poticati primjenu naprednih metoda, alata i pristupa iz područja operative izvrsnosti.  

U sklopu projekta “Članovi za članove” Hrvatskog društva za kvalitetu, 6. prosinca 2017. u Zagrebu, Damir Keller i Dean Rennert održali su predavanje o analiziranju i poboljšavanju procesa pomoću mapiranja tijeka vrijednosti. Mapiranje tijeka vrijednosti (VSM, od engl. value stream mapping) je jedan od najmoćnijih alata Leana, a Lean je danas globalno najkorištenija metodologija za poboljšavanje procesa. Pomoću VSM-a omogućuje, ne samo dobivanje preciznog vizualnog i podatkovnog prikaza postojeće učinkovitosti i djelotvornosti nekog procesa, nego i brzo stizanje do informacija o tome što i kako treba promijeniti da bi se dobili znatno manji troškovi procesa te bolja protočnost i kvaliteta proizvoda. Pored osnovnih pojmova o VSM-u i postupka mapiranja, analiziranja i poboljšavanja tijeka vrijednosti, stručnjaci iz Qualitasa su prezentirali analizu slučaja uspješne primjene VSM u jednom proizvodnom procesu hrvatskog poduzeća.

„Primjena Lean & Six Sigma alata u privredi“ naziv je odlično posječenog stručnog skupa koji je održan 16. prosinca 2016. g. u Kongresnoj dvorani hotela Majestic u Beogradu. Damir Keller, izvršni direktor Qualitasa, održao je uvodno motivacijsko predavanje naziva „Lean i Six Sigma – zašto i kako“ te je odgovarao na brojna pitanja sudionika. Više od 100 sudionika ovog skupa je također sa zanimanjem pratilo izlaganja predstavnika organizacija, kao što su Komercijalna banka Beograd, Norma grupa Jugoistočna Evropa i Strauss Adriatic, koje uspješno primjenjuju Lean i Six Sigmu za poboljšanje svojih procesa.


Podijeli objavu...
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin

Qualitas
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.