ISO 9001
Za uspješan rad organizacije, potrebno je njome upravljati na sustavan i razvidan način. Poslovni je uspjeh puno izvjesniji kao posljedica primjene i održavanja sustava upravljanja kvalitetom.
ISO 9001 je najraširenija međunarodna norma koja postavlja zahtjeve za planiranje, uspostavu, primjenu, nadzor i poboljšavanje sustava upravljanja kvalitetom. Primjenjiva je na organizacije svih vrsta (profitne, neprofitne, proizvodne i uslužne) i veličina (mikro, male, srednje i velike).
Sustavi upravljanja kvalitetom uspostavljeni prema zahtjevima norme ISO 9001 danas se koriste u cijelom svijetu, a certifikacija takvog sustava predstavlja općeprihvaćeni način dokazivanja sadašnjim i potencijalnim kupcima, klijentima ili korisnicima te partnerima i drugim zainteresiranim stranama da će proizvodi ili usluge organizacije zadovoljiti njihove zahtjeve za kvalitetu.
Koje koristi ćete ostvariti?
- bolje razumijevanje potreba kupaca, klijenata ili korisnika i, posljedično, mjerljivo poboljšanje njihova zadovoljstva
- povećanje djelotvornosti i učinkovitost organizacije uspostavom procesa i postupaka kojima je u fokusu kvaliteta
- povećanje dobiti organizacije uslijed optimizacije procesa te utvrđivanja i provođenja prilika za smanjenje troškova
- osiguravanje motiviranosti zaposlenika, temeljeno na jasno definiranim odgovornostima i usredotočenosti na ostvarenje zajedničkih ciljeva organizacije
- smanjenje mogućnosti nastanka pogrešaka uslijed jasno definiranih načina rada
- utvrđivanje mogućih područja za poboljšanje na temelju praćenja, mjerenja, analize i vrednovanja učinkovitosti organizacije
- stvaranje sposobnosti donošenja kvalitetnih pravovremenih poslovnih odluka na temelju činjenica
- stvaranje, održavanje i poboljšavanje ugleda u javnosti, kao organizacije koja brine o kvaliteti svojih proizvoda ili usluga i zadovoljstvu svojih kupaca, klijenata ili korisnika
- unaprjeđenje odnosa s dobavljačima kroz stvaranje većeg obostranog povjerenja.
Kako Vam možemo pomoći?
- tumačenje zahtjeva norme ISO 9001
- utvrđivanje vanjskih i unutarnjih pitanja te zainteresiranih strana i njihovih zahtjeva bitnih za sposobnost postizanja rezultata organizacije koji se odnose na kvalitetu
- osiguravanje predanosti najvišeg rukovodstva i zaposlenika za upravljanje kvalitetom
- utvrđivanje politike upravljanja kvalitetom
- uspostavljanje modernog upravljanja procesima organizacije u skladu s najboljim svjetskim praksama
- postavljanje i planiranje ciljeva upravljanja kvalitetom
- uspostavljanje upravljanja rizicima za ostvarenje ciljeva upravljanja kvalitetom na temelju najboljih svjetskih praksi
- prepoznavanje, ocjenjivanje i vrednovanje rizika za ostvarenje ciljeva upravljanja kvalitetom
- utvrđivanje mjera za ublažavanje rizika za ostvarenje ciljeva upravljanja kvalitetom na temelju najboljih svjetskih praksi
- planiranje i provedba nadzora nad rizicima značajnim za kvalitetu
- utvrđivanje prilika za poboljšavanje sustava upravljanja kvalitetom
- izrada i prilagodba dokumentacije potrebne za usklađivanje poslovanja organizacije sa zahtjevima norme ISO 9001
- uvođenje u primjenu i nadzor primjene izrađene dokumentacije potrebne za usklađivanje poslovanja organizacije sa zahtjevima norme ISO 9001
- integracija zahtjeva norme ISO 9001 sa zahtjevima drugih normi, kao što su ISO 14001, ISO 50001, ISO 45001 i ISO/IEC 27001.